Kalendarze z nadrukiem

Nie ma chyba zwyklejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, wyłącznie o prawdziwe spore kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, ale równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas używa przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, więc nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a dosłownie tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy np za określoną kwotę. Takie kalendarze można także wręczać do każdego zakupu lub np można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować przykładowo kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my mielibyśmy ochotę w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim przypadku są bardzo fajnym wyjściem, po to są duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeżeli już firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety realnie dobrze sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to odpowiedni pomysł.
Polecana strona: warto zobaczyć